Umami exclusive cosmetics

Een vernieuwend en verfrissend luxueus cosmeticamerk met een assortiment voor iedereen, voor elke dag. Wij bedachten een naam en huisstijl die deze lading dekt. Deze lijn hebben wij verwerkt in de packaging, website en diverse print uitingen.

Service

Identity & Branding, Print

Client

Umami 

Year

2017

UMAMI vind zijn oorsprong in het Zuiden van Nederland: Zeeland. Een stukje land dat uitblinkt op gastronomisch niveau. 

Verrassende (smaak)combinaties, eerlijke producten en dat alles mooi gepresenteerd: de inspiratiebron voor Umami.

Umami: de naam

Umami is een van oorsprong Japans woord dat ‘heerlijkheid’ betekent; het is een van de vijf basissmaken, samen met zout, zoet, zuur en bitter. De producten van Umami bestaan, net als de vijf basismaken, uit verrassende (geur)combinaties, uitdagende structuren en dit alles mooi in balans.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

De mogelijkheden zijn eindeloos. Wij helpen je graag, bel of mail ons voor een vrijblijvend intakegesprek.